Translate

10 Eylül 2013 Salı

Powershift ile Gelen Hayal Kırıklığı

Uzun zamandır yazılarıma ara vermiştim. Keza Focus'un arızaları ile uğraştım ve hala da uğraşıyorum.

15 000 km bakım sırasında belirttiğim kavrama, titreme, ses vb. muhtelif şikayetler üzerine, önce kavrama diski ve baskı plakası değişti yetkili serviste. Ama sorunlar dağ gibi büyümüş halde araç bana teslim edildi. Alırken araba tank gibi titriyordu. İtirazım üzerine teslim almadım ve 1 hafta daha bakımda kaldı. Ford'tan inceleme ekibi geldi söylendiğine göre ve sonunda şanzımanın komple değiştirilmesi kararı alındı. 20 gün süren çalışma sonucu araç bana teslim edildi. Ama titreme aynen devam ediyordu. İtiraz ettim, ama aracın kullanım alışkanlıklarına alışması 1600 km ye kadar sürebileceği söylenince, bayram öncesi sıkışıklığı sebebiyle de teslim aldım. Ancak içimde bir endişe vardı ve "bu araba iflah olmaz" diye de belirttim servise. Biliyormuşum gibi, Karadeniz yollarında, inanılmaz bir gürültü ile beni yolda bıraktı. Servise çekici üzerinde gitti ve bir gün sonra geri geldiğinde, bu sefer ön teker rulman poyrasının dağıtmış olduğunu gördük. Neyse ki tamir edilmişti. Fakat titreşim devam ediyordu. Leasing ile alındığı için, aracı firmadan, birebir değişim talep ettim. Ancak kabul edilmedi. O gün bugündür, hala haftada bir kez servise çekiliyor, tamir etmeye çalışıyorlar. Haziran başından bu yana süren maceram aynen, tüm heyecanıyla devam ediyor.

Focus sahibi olmak heyecan verici değil diye kim söyleyebilir ki artık?

1 yorum:

  1. Merhaba arkadaşlar 2009 model ford focus 1.6 tdci aracım var yağ bakımı yaptırdım full seti bu siteden aldım sizede tavsiye ederim.

    http://www.fordmerkez.com/

    YanıtlaSil