Translate

10 Mayıs 2011 Salı

İşte Karşınızda, 2012 Yeni Ford Focus!

Satıldığı tüm ülkelerde ve Türkiye’de sınıfının en çok tercih edilen otomobil modellerinden biri olan Focus’un yeni tasarım ve yüksek teknolojilerle donatılan 3. jenerasyonu, Bodrum’da düzenlenen lansmanın ardından pazara sunuldu. Sedan ve hatchback versiyonları bulunan Yeni Ford Focus; yenilenen iç ve dış tasarımı ile dikkat çekerken, sunduğu yakıt ekonomisi ve yüksek performans ile de yüksek sürüş keyfi sağlıyor.

Ford sadece bir otomotiv şirketi değil, aynı zamanda bir teknoloji şirketi
Ford Otosan Genel Müdürü Nuri Otay basın toplantısında yaptığı konuşmada; Ford’un en büyük hedefi; müşterilerine yaratıcı, akıllı, hayatı kolaylaştıran ve ulaşılabilir teknolojiler sunmaktır. Bu vizyonla, müşteri ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda, yüksek teknolojilere sahip ve çevreci ürünler geliştiriyoruz. Yeni Focus’la birlikte C sınıfı araçlarda yüksek teknolojinin sağladığı güvenlik ve konfora yeni bir boyut kazandırıyoruz ve ileri teknolojiyi ulaşılabilir kılarak otomotiv teknolojisini demokratikleştiriyoruz. Ürettiğimiz her araçta, teknolojilerimizle fark yaratan bir şirket olduğumuzun altını bir kez daha çiziyor ve sadece bir otomotiv şirketi değil, aynı zamanda ileri teknolojiler üreten bir teknoloji şirketi olduğumuzu da gösteriyoruz. Yeni Focus da, One Ford stratejisi ile global üretim planları doğrultusunda tasarlandı. Ford’un gerçek anlamdaki ilk global ürünü olan Yeni Focus, %80 ortak parçayla 3 kıtada üretilerek, yıllık 2 milyon adet satış hedefi ile 120’den fazla ülkede satışa sunuluyor” dedi.

2011 hedefi 25 bin Focus satmak
Otay, toplantıda Ford Otosan’ın birinci çeyrek sonuçlarıyla ilgili de bilgi verdi: “Birinci çeyrek sonucunda da Ford Otosan olarak liderliğimiz devam ediyor. Binek otomobilde de en çok tercih edilen 2.marka konumundayız. Yenilenen ürün gamımız ile Ford olarak daha da güçleniyor ve 10.kez liderliği hedefliyoruz’’
2011 yılında C sınıfındaki stratejilerini farklılaştırdıklarını belirten Otay, “Hem mevcut hem de yeni Focus’u farklı donanım seviyeleriyle aynı anda satışa sunarak tüm müşterilerimize Focus’a ulaşma imkanı sağlıyoruz. 2011 yılında toplam 25.000 adet Focus satmayı hedefliyoruz” dedi.

Ted Cannis: Yeni Focus tüm dünyada “Ortak ürün, ortak iletişim stratejisi” vizyonu ile satılıyor
Ford Otosan Genel Müdür Başyardımcısı Ted Cannis toplantıda yaptığı konuşmada, Yeni Focus’un tüm dünyada “Ortak ürün, ortak iletişim stratejisi” ile satışa sunulacağını söyleyerek sözlerini şöyle sürdürdü; “Satışa sunulduğu tüm pazarların beklentilerini karşılayacak biçimde tasarlanan Yeni Focus, her pazara aynı iletişim stratejisi ile sunularak tam anlamıyla global bir ürün olduğunu kanıtlıyor. One Ford stratejisi doğrultusunda müşterilerimize akıllı teknolojiler sunan yeni Focus’u Türkiye’nin beğeneceğini ve seveceğini umuyoruz”.

Aykut Özüner: Yeni Focus fren yaparak kaza önlüyor, şeritte tutuyor, park ediyor
Ford Otosan Pazarlama, Satış ve Satış Sonrasından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aykut Özüner, Yeni Focus’un sınıfına getirdiği ileri teknolojilere değinerek: “Satışa sunduğumuz Yeni Focus’ta birbirinden yenilikçi teknolojiler bulunuyor. “Dinamik tork kontrolü” ile keskin virajlarda daha iyi yol tutuşu sunan yeni Focus, “Otomatik park sistemi” ile kendi kendine park da edebiliyor. Yeni Focus, yoğun trafikte dikkati dağılan sürücüleri de düşünüyor ve olası arkadan çarpma anlarında sürücünün yerine fren yapabilen “Aktif şehiriçi güvenlik sistemi” teknolojisiyle kazalara karşı da yüksek güvenlik sağlıyor” diye belirtti. Yeni Focus’ta yılın son çeyreğinde devreye alınacak teknolojiler hakkında bilgi veren Özüner; “Yeni Focus, “Kör nokta uyarı sistemi” ile yan şeritte başka araç olup olmadığı görüyor. “Şerit takip sistemi” ile şeridinden ayrılanları uyarıyor, hatta şeritte kalmalarını sağlıyor ve “Trafik işaretleri okuma sistemi” sayesinde yol kenarındaki trafik levhalarının gözden kaçmasını engelliyor” dedi.

Yeni Focus, farklı beklentileri karşılayacak özellikleriyle müşterilerin beğenisine sunuluyor
Sınıfında öncü teknolojilerle yaratılan Yeni Focus, kullanacağı satış teknolojileriyle de dikkat çekiyor. Ford Yetkili Satıcılarında dünyayla aynı anda Türkiye’de de devreye alınan iPad uygulamasıyla tanıtılacak olan Yeni Focus, müşterilerine Ford ayrıcalığını yaşatıyor.
Yeni Focus; benzinli 1.6L 125 PS Sigma ve 1.6L 180 PS EcoBoost motor versiyonları ile sunuluyor. 1.6L 125 PS Sigma motor aynı zamanda 6 ileri çift kavramalı PowerShift otomatik şanzıman opsiyonuna da sahip. Dizel modellerde 1.6L 95 PS TDCi ve 1.6L 115 PS TDCi seçenekleri yer alıyor.
Yeni Focus’ta, Trend, Style ve Titanium olmak üzere üç ayrı donanım seviyesi bulunuyor. Trend donanım seviyesinde,  otomatik ön ve arka camlar, klima, ABS, yakıt ekonomisi sağlayan aktif ön ızgara; Style donanım seviyesinde hız kontrol sistemi ve hız sınırlayıcı, otomatik kararan arka camlar, yağmur sensörü, otomatik yanan farlar, Bluetooth ve Türkçe sesli kontrol sistemi ve alaşım jantlar mevcut. Style donanım seviyesinde isteğe bağlı olarak sunulan Style Plus pakette ise; otomatik park sistemi, dinamik tork kontrolü, aktif şehiriçi güvenlik sistemi, ESP, perde hava yastıkları ve katlanan aynalar bulunuyor. Üst donanım seviyesi olan Titanium donanım seviyesinde, Style donanım seviyesine ek olarak anahtarsız çalıştırma, otomatik klima, ESP, dinamik tork kontrolü, yokuş kalkış desteği, perde hava yastıkları, aktif şehiriçi güvenlik sistemi standart olarak sunulan özellikler arasında. Titanium donanım seviyesinde, aracı parçalı deri döşeme koltuklar, ısıtmalı ön koltuklar, bi-Xenon farlar, multi color iç ortam aydınlatması gibi özelliklere sahip Titanium X paketi ile zenginleştirmek de mümkün. Sunroof, otomatik park sistemi ve katlanan aynalar da Titanium donanım seviyesinde sunulan diğer opsiyonlar arasında.
Yeni Focus; Kum Gri, Gece Gri, Mars Turuncu ve Kül Kahverengi renklerine ilave olarak Şeker Kırmızı ve Hardal Sarı renkleri gibi sıradışı renkler ile de dikkat çekiyor.
Yeni Focus, mevcut Focus üzerine ortalam 5.000 TL fiyat farkı ile 39.900 TL’den başlayan fiyatlarla sunuluyor.