Translate

3 Şubat 2011 Perşembe

cd6000 kod numarası da nedir?

Dün kabus gibi bir gündü. Bir süre, daha doğrusu sadece birkaç saat otoparkta duran mevcut aracım Focus 2009, geldiğimde kapıları bile açılmayacak şekilde idi. Uzaktan kumanda işe yaramayınca, anahtar ile sürücü kapısını açabildim, ancak arabada tık yoktu; akü bitmişti. Açık kalan bir far vb. olmaması olayı daha da gizemli hale getiriyordu. Velhasıl kelam, bir servis çağırdık ve takviye kablosu ile aküye güç verdik.

Fakat radyoyu açmak istediğimde, ekranında Code _____ diye yanıp sönen bir ibare çıkıverdi.


Tekrar servisi aradığımda, bunun normal olduğunu ve aracı servise getirmemi, teybi yerinden sökeceklerini ve 10 dakika sonunda çalışır hale geleceğini anlattı yetkili teknisyen.

Zamanım yok, henüz yaptıramadım. Emektar Nokia'mın internet radyosu özelliğini açarak müzik dinliyorum şimdilik. Ancak merak ettim ve nette bir arama yapınca, bu sorunu yaşayanların, fordownersclub içerisinde bir komün haline geldiklerini gördüm:

http://www.fordownersclub.com/forums/index.php?showtopic=2549

Bakalım, şu seri numarasını ben de bulabilirsem, çalıştırmayı deneyebilirim.

Ama neden bunu böyle yaptın Ford? Mutlaka güvenlikle, hırsızlık önlemeye yönelik bir olay ama değer mi?

5 yorum:

  1. Servisi aradım, "getirin bakalım" dediler, "teybi sökmek lazım" vb.
    Dün sabah uğradım, hop; sürücü gölgelik ayna kapağında yazıyormuş kod. E bana söyleseydiniz yapardım a canlarım...

    YanıtlaSil
  2. 2008 ford MONDEO teyibin kodununu bilen varmi

    YanıtlaSil
  3. 2011 fort focus teyibin kotunu bilen varmi yardimci olursaniz iyi olur

    YanıtlaSil
  4. sürücü gölgelik ayna kapağında yazıyormuş kod

    YanıtlaSil